måndag 1 juni 2009

Facebook-gruppen växer

Nyss hemkommen från en 24 timmars kryssning med bästa vännen konstaterar jag glatt att jag nu passerat 100 vänner på Facebook. Roligt!

Det är ju lättare att hålla umgängeskretsen informerad om vad man håller på med via Facebook, än att ringa, mejla osv.

Roligast är dock alla personliga möten med goa och gla vänner. Som i lördags när jag och bästa vännen gästade goda vänner i deras stuga på Bergsholmen, Nynäshamn. Och dagen före hade jag fullt av gäster som umgicks över några öl och nötter mm. Intensiv helg i goa vänners lag, även om ryggen kunde varit i bättre skick.

Ja nu är det bara några dagar kvar innan valet till Europaparlamentet. Valspurt alltså. Kolla gärna min Europa-blogg. Varför inte rösta om vem som bör bli nästa svenska EU-kommissionär?

Inga kommentarer: